2008. október 23., csütörtök

Pihenés


Ma végre pihenhettem délután.
Reggel 8 óráig tudtam az ágyban maradni annak ellenére, hogy megígértem magamnak, hogy sokáig alszom.
Hát 7-ig tudtam. Aztán lustálkodtam még egy órácskát és felkeltem.
Miután megreggeliztem végre ülve és nem kapkodva, kimentem a kertembe körülnézni.
Örömmel vettem észre, hogy kinyílt a krizantén virág is. Jövő hét végére már teljes pompájában fog virítani.
Aztán megfőztem az ebédet. Többfélét is, hogy holnapra is maradjon, mert ugye holnap már megint dolgozom.
Délután aztán egyedül maradtam itthon. Lányok elmentek barátnőzni, Feri pedig dolgozni.
Végre szentelhettem egy kicsi időt kedvenc hobbimnak a festésnek.
Lefestettem az utcánkat. Vettem a bátorságot és egy egészen új technikát próbáltam ki.
Meglepő lett az eredmény, de nekem tetszik:

Sajnos a színeket a telefon nem adja vissza olyan jól ahogyan kellene, de a lényeg látszik rajta, teljesen más technika. Nagyon büszke vagyok magamra mert ez a kép teljesen saját kútfőnől van. Nem másoltam sehonnan, hanem amit láttam az utcánkon azt festettem meg. Most nem törekedtem az élethű ábrázolásra, hanem foltokat és pontokat festettem, így állt össze a kép.


Nincsenek megjegyzések: