2008. október 8., szerda

Ma is....


Na végre ma is alkothattam. Szeretem az ilyen napokat mikor sokfélét készíthetek és szabadjára engedhetem a fantáziámat.
Reggel végre megcsináltam az őszi dekorációt a nappali asztalára .
Mikor végre készen lettem vele, és feltettem a fehér terítőre, valami hiánytott.
Hát neki fogtam a saját varrású terítőmet is kidekorálni.
Némi textilfesték és stencil és már készült is .
Nagyon elégedett lettem a művemmel.
Ezek után megnyugodva ültm le a gép elé és cseteltem egy kicsit, majd elkészítettem az öcsém születésnapi ajándékát.
Október 10-én lesz a lelkem 21 éves.
Elég sokáig tartott amíg kiválogattam a kellékeket, de megérte. Egy kis segítséggel ugyan de szerintem nagyon jó lett. Ismét köszönet Andinak!
Ha már születésnap akkor itt egy idézet:
"A legvégén nem az fog számítani, hogy mennyi év volt életedben, hanem, hogy mennyi élet volt éveidben."
Abraham Lincoln

1 megjegyzés: