2008. október 11., szombat

Kirándulás.

Ma végre eljutottunk a várva várt kirándulásig.
Eddig mindig megakadályozott a rossz időjárás és nem tudtunk még a lakásból sem kimozdulni.
Ma reggel azért megijedtem mikor kiálltam a teraszra.
Köd és hideg fogadott. A kertem olyan volt mint egy kísértetkert.
Na de azért megemberelte magát a napnál a fűtő,mert délutánra verőfényes napsütés lett.
Megpakoltam egy kicsi hátizsákot almával meg mentateával.
A mentatea nagyon jó nagy melegekben mert elveszi az ember szomját.
Megindultunk hát a nagy felfedezőútnak.
Niki az elején még énekszóval is szórakoztatott minket.
Mivel Bettikém is festegetéssel próbálkozik , megkíséreltem rávezetni, hogy meglássa a színek és formák összhangját a természetben.
Mindkét lány gyönyörködött az őszi színekben.

Megálltunk egy helyen és elfogyasztottuk az almákat.
Utánna elindultunk hazafele.
Nagyon elfáradtunk és már alig vártuk hogy hazaérkezzünk, de azért maradt erőnk észrevenni az erdő állatait is.
További képeket nézegethetsz a picassa vebalbumon.

Nincsenek megjegyzések: