2008. október 7., kedd

Iskola


Ma nem nagyon aktivizáltam magam itthon.
Reggel azzal a szándékkal ültem le az asztalomhoz, hogy matekot tanulok. Sajnos eme dícséretes szándékom meghiúsult mikor bekapcsoltam a számítógépet.
Rájöttem ugyanis hogy tanulni, csetelni és blogolni nem lehet egyszerre.
Egy idő után fel is adtam a matek tanulást.
Legal
ább szereztem új barátokat.
Délután iskolába mentem, de mint mindig most is volt egy csomó szabadidőm és ellátogattam a kedvenc hobbiboltomba. Megint megbántam:-)
Annyi mindent megtudtam volna vásárolni, de csak a megígért őszi dekót vettem meg.
Meg 3 db szénceruzát egy ismerősöm tanácsára . Megpróbálom a szénceruzás rajzot.
A suliban megeggyeztünk az oszt. fővel, hogy megyünk osztálykirándulásra
. Ugyan úgy mint a nappali tagozatosok.
Na az biztosan jó buli lesz. Csütörtökön megbeszéljük a részleteket.

Már most alig várom!
Nem tudtam ellenállni a kísértésnek és vásárlás közben készítettem pár képet Baja városáról is.
A főteret talán két éve a halfőzőre adták át és azóta is folyamatosan szépül. Dícséret érte a városatyáknak!

Nincsenek megjegyzések: