2008. október 29., szerda

Aktív pihenés

Ma még szabadságon vagyok, gondoltam kihasználom a még meleg napsugarakat.
Délelőtt megfőztem, persze tanulva a múltkoriból most jó sokat készítettem ebédre, hogy holnapra is jusson. Mivel holnap dolgozom.
Csirkét sütöttem egy hatalmas tepsivel, burgonyával és az elmaradhatatlan wok-kal.
Jól beebédeltünk. Utánna Bettike befestette a hajamat. Megállapítottuk, hogy nagyon őszülök.
Ugye a sok gond....
A festegetés után elmentünk a faluba és vettünk krizantén virágokat.
Mindjárt el is ültettük őket. Egészen más hatást kelt így az emeltágyás. Ha jönnek a vendégek halottak napján legalább valami szín is fogadja őket.
Nem beszélve arról, hogy mennyivel jobb az ember lelkének ha színek veszik körül.
Még kedvenc cirmi cicánk az egerek réme is lemeózta a munkánkat.


Nincsenek megjegyzések: