2008. október 12., vasárnap

ünnepeltünk

Ma anyuéknál voltunk ebéden. Na nem mintha ez olyan ritkaság számba menne, mert sokszor ebédelünk anyuéknál, de ma ünnepeltünk. Az Öcsém születésnapját ünnepeltük. Október 10-én lett 20 esztendős. El sem hiszem hogy szalad az idő. Mikor én férjhez mentem akkor volt 5 esztendős és mára kész fiatalember lett belőle.
Ráadásul már másodszakmás ugyanabban az iskolában ahová én is járok.
Nagyon finom volt az ebéd, anyu most is kitett magáért pont ahogy szokott.
Húsleves, pacalpörkölt-ezt az öcsém főzte bográcsban-,csirke és disznó rántott hús, majonézes krumplival. Levezetésnek pedig, a család kedvence- anyu által sütött dobostortája.
Hát a mai ebéddel azt hiszem +3kg a mérlegem.
Gratulálok anyukám, lassan utolérlek...:-))))
A nagy jóllakás után mindenki kiült a teraszra egy kicsit amíg én elaltattam a tündéri keresztfiamat.
Utánna pedig rendeztünk egy nagy családi fényképezkedést.
Sajna a nagy családi bulinak véget kellett vetni mert nálunk ma volt a Búcsú is és a gyerekek már nagyon nyafogtak, hogy mennének.
Boldog 20-at öcsém!!!


ui.: A mai nap tanulsága számomra az volt, hogy bármennyire is megértő tudsz lenni a gyerekeddel, azért nem árt néha megrendszabályozni. Főleg ha túl nagy a szája!!!

1 megjegyzés:

jociandi írta...

Nagyon helyes családod van! A három tesós kép különösen jól sikerült. Boldog 20-at az öcsédnek!