2009. március 30., hétfő

Kiállításon



Tegnap este elmentünk a lányokkal, a kiállítás megnyitójára.
Már nagyon várta mindkét lány, persze , hogy én is, mégis volt bennem valami félelem.
Még nem voltunk megnyitón, és fogalmam sem volt hogyan öltözzünk, így kicsíptük magunkat rendesen.

Mikor megérkeztünk Gyuri bácsi éppen interjút adott a bajai Tv-nek, nem akartuk zavarni, inkább körülnéztünk a kiállított képek között.
Számomra nem volt meglepetés, mer
t már láttam a képeket röviddel elkészültük után, de a legkisebb lányom Niki nem győzött áradozni a festmények láttán.
"Anyu e
zek olyan gyönyörűek, hogy legszívesebben mindet hazavinném"-mondta nekem lelkendezve.
A kiállítás megnyitója is kellemes műsor volt, egy fiatal lány énekelte az Edda: Álmodtam egy világot magamnak C. számát. Isteni hangja volt, csak lehetett érezni a feszültséget az előadásában, és személy szerint ez engem is feszültté tett. Utána következett egy idősebb hölgy, aki Babits Mihálytól olvasott fel egy versrészletet, aztán pedig Gyuri bácsi lánya ismertette és megnyitotta a kiállítást.
Rengeteg féle ember gyűlt össze, és mindenki nagyon kedves volt. Ami engem meglepett, hogy nagyon sok volt a fiata
l is. Az egészen fiatal!!! Lehet, hogy ezek után át kell értékelni a fiatálságról alkotott véleményemet?
Lényegében kellemes este volt, és el is
határoztam, hogy veszek egy képet én is!
Van már egy eredeti Tamásy festményem, de annyi jó kép volt ott, hogy megkívántam néhányat. Sajnos a pénztárcám csak egyet engedélyez, az ember meg fogalmam nincsen, hogy mit fog szólni ehhez az egyhez is. A lakás már így is olyan mint egy galéria. ( Persze a kiállítási darabok benne többnyire a saját mázolmányaim:-))) és fele annyira sem értékesek)

Nincsenek megjegyzések: