2009. március 20., péntek

Hosszú nap

Nagyon változatos napom volt ma.
Nem indult túl érdekesen, de a lényeg a végkifejlet.
Egész délelőtt matekot tanultam. Sikerült megírnom egy tesztlapot úgy, mintha érettségin csináltam volna. Láss csodát! Nem volt hiába a sok gyakorlás és plussz matek óra. A végeredmény hármas-42 ponttal. Ez már azért haladás nem? Még egy kicsit gyakorolok és van rá esélyem, hogy ne bukjak meg az érettségin:-)
Már délután lett mire ellenőrzéssel végeztem és lemásoltam a következő tesztet.
A nap további része azzal telt, hogy próbáltam a lakásnak valami formát adni. Eközben odakinn hol esett a hó, hol pedig ezer ágra sütött a nap! Az időjárás teljesen olyan volt mint a női szeszély. Gyorsan változó és hideg.
Igen férfiak tudom, hogy most helyeseltek:-Azért bevallhatjátok magatoknak nagyon unalmas lenne az életetek egy kis női szeszély nélkül.
Este megnéztem a TV-ben a kedvenc műsoromat ( Szex és New York)-imádom ezt a sorozatot. Még mielőtt bárki is általánosítana, nem vagyok sorozatfüggő! Ez az egyetlen sorozat amiért a televízió elé ülök.
Később bevágódott az emberem rég nem látott barátja és elmentek egyet inni a kocsmába- ne szépítsünk a dolgon, ha az a neve.
Én meg itthon maradtam magamban, mert a lányok beültek mesét nézni.
Hát kihasználtam az alkalmat és leültem a számítógéphez csetelni.

Csak egy ismerős volt fenn az oldalon, de nagyon jót beszélgettünk. Már 23:33 van,ember még sehol én meg még mindig gépelek.
Persze nem voltam tétlen a gép előtt sem. Freebie vadászatra indultam, közben kedvenc zenémet hallgattam a kedvenc zenekaromtól. Ezt.
Jut eszembe! Megcsináltam az első rendelésre készített scrappemet. Az öcsém kért meg, hogy csináljak valamit a kedvesének meg háttérképnek a gépére. Mivel nagyon szerelmes, hát ezt készítettem:
Remélem tetszik neki.

A héten volt Sándor nap, s mivel apukám és az öcsém is Sándor, valamilyen ajándékot kellene kitalálnom. Vasárnap megyünk nagy közös ünneplésre Csávolyra. Anyukám a konyhatündér, biztosan megint kitesz magáért, és én megint hízok legalább két kilót:-( pedig már nem kéne. Így is nagyon meglepődtem mikor próbálgattam a tavaszi ruhákat, és sajna nem jött rám a tavalyiból egy sem. Hová lett az alakom? Az a meglátásom, hogy a tudásommal és a korommal együtt a fenekem is egyre nagyobb lesz.
Nem is tanulok többet mert a végén még nem fogok beférni az ajtón:-)))
Na mára ennyit. A nagy családi ünneplésről képeket , és az új festményt majd vasárnap este prezentálom.
Addig is még egy kicsi zene. Itt

Nincsenek megjegyzések: