2009. április 10., péntek

Mostmár igazi!



Itt a tavasz, ez már biztos!
Aki ezt eddig nem vette volna észre az biztosan valami barlang mélyén szundikált eddig.
Én már csalhatatlan jeleit láttam a tavasznak már egy hónappal ezelőtt, mikor a +25-nek még a
nyoma sem volt:-)))
És lám, nekem volt igazam mostanra már igazából megérkezett!
A kertem tele van tavasszal nyíló virágokkal, a fák lombot bontottak, a madarak énekelnek, a fecskék is meg
érkeztek, a gólyák is javítgatják a fészkeket, és a lányok is szoknyában járnak-ez utóbbi jó hír a férfiaknak. Figyelem a forgalomra veszélyes az e tájt való nézelődés!!!!
Nagyon örülök a jó időnek:-végre könnyebb ruházatban kertészkedhetek, és a tanulás is kellemesebb a teraszon üldögélve mint a lakásban.
A matek év végi vizsgán túl vagyok, az eredményt leghamarabb hétfőn este tudom meg.
Apa rendes volt a vizsga előtt, mert a feszültségemet oldandó elvitt egy étterembe vacsorázni.
Kedden volt a nagyobbik lányom szülinapja, szerdán p
edig az enyém lesz. Ezért holnap (Szombaton) nagy családi összeröffenés lesz nálunk. Húsvéti halevés+ születésnapok ünneplése.
Képek és beszámoló majd hétfőn este!
Ma elég sokat voltam kint a kertben, mert hát ugye itt a húsvét, jönnek a locsolók. Rendbe kell tenni a kertet, meg az utcát. Meg is lett az eredménye. Szép barna már az arcom, de már a derekam és a karom is:-)))

Ma még sütni is volt kedvem. Már idejét sem tudom mikor sütöttem kuglófot. Hát ma bepótoltam. Mondanom sem kell, mekkora sikert aratott. A lányok amúgy is nagyon szeretik, most meg nagyon ki voltak rá éhezve. Sajnos nem voltam eléggé gyors, és már fele elfogyott, mire eszembe jutott, hogy le kellene fényképezni.

Nincsenek megjegyzések: