2009. március 9., hétfő

hétvége

Hát ez a hétvége nem volt túl eseménydús!
Szombat délelőtt a már szokásos festés volt a napirend. A felhőket tanultam festeni, bár nem nagyon volt kedvem. Szerintem megszállt a tavaszi fáradtság. De hát szeles csúnya borús idő volt és nem igazán tehettem mást mint, elmentem és festegettem. Végül aztán már nem is bántam, hogy mégis rávettem magam, mert nagyon élveztem a
dolgot. Olyan klassz felhőket festettem, hogy szerintem akármelyik neves festő megirigyelhette volna őket. Kezdek ráérezni a festés lényegére. Most már értem mit, miért, mivel, hogyan.
A felhős gyakorlatok végén megpróbáltunk naplementét feste
ni, meg egy tavaszi tájképet, ahol megint csak a felhők voltak a főszereplők.
Íme ezek a szombati munkák:
A két naplementés nagyon kicsiben készült, ezért nem igazán jó a képe amit feltöltöttem, de szándékomban áll ezeket nagyobban is megfesteni. Majd azt is megmutatom. Ez a "Tavaszi Zsongás" kép nekem nagyon tetszik. Igaz, hogy színvilágban a naplemente közelebb áll hozzám, mégis a tavaszi kép tetszik jobban. Magam sem tudom miért.....

Vasárnap kész tunyulás volt. Megfőztem az ebédet, közben jött após nőnapot köszönteni. Gyönyörű tulipánt kaptam tőle, a lányok meg jácintot. Na nekem sem kellett több, a jácint erős illatától úgy megfájdult a fejem, hogy a végén már hányingerem is lett. Ki is tettem a virágokat az előtérbe.
Ebéd után egy kis pihenés, TV nézés (travel, deko). Aztán mikor úgy éreztem, hogy nem bírom tovább, szél ide vagy oda, kimentem kertészkedni.
Majd levitte a tavaszi "szellő" a parókámat, és néha még menni is alig tudtam, nem érdekelt a dolog, mert még mindig jobb volt mint bent a meleg szobában tunyulni.
Átültettem, feltöltöttem, megmetszettem, amit kellett. Közben hazajött Feri is és meg lettünk köszöntve nőnap alkalmából még egyszer, általa is. Persze én nem kaptam virágot, mert határozottan kértem nekem ne vegyen. Pontosan tudom, hogy a növények amiket rendeltem egy kisebb vagyonba fognak kerülni, úgyhogy én azt kapom nőnapra. Nem akarok potya növényeket, a vágott virágot meg úgyis pénzkidobásnak tartom. És különben is az a növény sokkal szebb, ha tudom jövőre is virágozni fog nekem.
Este átmentünk és apa megköszöntötte anyukámat és a mamámat is . Beszélgettünk, aztán irány haza.
Este filmnézés már ami engem illet, apa pedig netezett.
Sajnálhatja, hogy nem nézett filmet velem, mert nagyon jó volt. Olyan igazi hercegnős történet, boldog véggel. Semmi gondolkodtatás, semmi erőszak, olyan kikapcsolásos film. Most pont erre volt szükségem.

1 megjegyzés:

jociandi írta...

Szuper felhők lettek, nagyon ügyes vagy. Mikor lesz a kiállítás? :)