2009. március 16., hétfő

Vasárnap

Egy igazi vasárnap volt amit szeretek. Valamiért mostanában eléggé jól telenek a napok, úgyértem tevékenyen. Van kedvem dolgozni, alkotni, de folyton fáradt vagyok. Talán a sok időjárásváltozás az oka.
Délelőtt kipikíroztam azokat a növényeket amik már szépen kikeltek és zavarták egymást a növekedésben. Na én adtam nekik helyet, csak fejlődjenek szépen! A nappali már lassan úgy néz kis mint egy melegház:-)
Aztán megfőztem az ebédet- minden szerénység nélkül állíthatom- isteni finom lett!
Húsleves és kentucky csirkecombok burgonyával együtt sütve, + saláta. Nagyon jóllakott a család, úgy is mondhatnám degeszre ettük magunkat. Nem baj- gondoltam- délután úgyis nagy ültetési akció lesz az új ágyásban. Ledolgozom a felesleget....

Hát nem jött össze a dolog! Alig, hogy kiléptem és kezembe vettem az ásót elkezdett zuhogni az eső és egész délután esett! Így beszorultam a lakásba. Niki elment barátnőzni, Bettinél itt volt a barátnője, apa pedig dolgozott.
Hát nem volt más hátra- csak nem fogok még vasárnap is tanulni- géphe
z ültem, és megscrappeltem két képet.
Íme:
Na nem nagy alkotás, de ez is olyan mint a festés: először az alapokat kell nagyon megtanulni, hogy azok rutinból menjenek.
Aztán mindig egy kicsit nehezebbet, új dologgal színesíteni a tudást. Most egyenlőre csak ennyi megy.

Nincsenek megjegyzések: