2009. március 22., vasárnap

Hétvége

Hát vége ennek a hétnek is!
Ahogy ígértem megosztom a képeket és az élményeket a történtekről.
Nagyjánól az történt amire számítottam.
Itt a kép amit alkottunk szombat délelőtt: Nekem személy szerint nem tetszik, mert ....nem is igazán tudom miért nem. Olyan mintha ettől lenne sokkal jobb tájképem is. Ug
ye?
Szombat: Festés után elmentünk Bettikémmel a Sándoroknak valami ajándék
ot venni. Nem voltunk tele ötletekkel, így egy teljesen ötlettelen , de hasznos ajándékot kapott mindkét Sándor.
Apunak egy isteni illatú, szemtelenül drága borotválkozás utáni arcszeszt zsákmányoltunk, az Öcsémnek pedig egy nagyon sportos és szintén
dögös illatú dezodort, plussz egy tábla epres csokit!
Hiába 20 a csokoládét pont úgy szereti mint a gyerekek:-))
És ha már annyira benne voltunk a bevásárlásba, akkor gondoltuk kidíszítjük a l
akást a tavasz és a közelgő húsvét jegyében. Tehát vásároltunk dekorációnak való anyagot. Aki ismer már tudhatja, hogy én nem veszek kész dekot, hanem magam készítem el a dekorációkat.
Alig, hogy hazaértünk a lakás fél órán belül m
ár díszben állt.
Ja majd elfelejtettem a legfontosabbat. Kaptam egy meghívót Gyuri bácsi kiállítására. Nagyon örültem neki, mert engem még
személy szerint nem hívtak meg kiállításra. Voltam már pár művész galériáját megnézni, de még nem kaptam a megnyitó ünnepségre meghívót soha.
Estefele mikor apa hazaért, végre valóra váltotta a régen tett ígéretét, megcsinálta a virágoknak a kapaszkodó állványt az én utasításom szerint. Illetve az elképzeléseim szerint, mivel nekem fogalmam nincsen hogyan kellene ilyesmit készíteni. Azért segítettem neki amiben tudtam.
A képet majd akkor rakom fel, ha már le is festettem és beállítom a helyére.
Vasárnap: Reggel nem is tudom miért, de már 6 órakkor felébredtem. Nem is maradtam ágyban sokáig, mert hallottam a kismadarak csicsergését, ami azt jelenti ,hogy odakinn nagyon jó idő van.
Megreggeliztünk apával( Niki tegnap a mamánál aludt, Betti pedig 10óráig nem is jön elő a szobájából) és mindenki ment a dolgára. Személy szerint én megmetszettem a rózsákat, amit a kezem jól meg is bánt, mert össze- vissza vagyok karmolászva. Mert hát:" nincsen rózsa tövis nélkül." 36db rózsatőről van szó tehát ez tetemes mennyiség, és ezt egy délelőtt alatt. Persze megnyírtam az ágyásban lévő levendulákat meg az évelőknek is megigazítottam a frizurájukat.
Ebédre anyuékhoz mentünk Csávolyra. Igen megint plussz két kilóval zártam. Hiába anyu főztjének nem lehet ellenállni. A süteményei meg ......hmmmmmmm. Szerintem megérdemli az ország legjobban főző anyukája címet!
Délután mikor hazaérkeztünk már nem volt kedvem kimenni a kertbe, mert nagyon megfájdult a fejem és a szél is nagyon megerősödött. Úgyhogy lepihentem egy kicsit és el is aludtam.
Valamivel később mikor kialudtam magam, már a gépnél ültem és szörföztem.
Megint megtaláltam egy nagyon régi kedvenc zenémet. Itt.
Jövő hétre már állítólag nagyon jó időt jósolnak a meteorológusok. Tehát ki a szabadba aki csak teheti!!!!

Nincsenek megjegyzések: