2009. március 30., hétfő

Szűnni nem akaró rágcsálás......

Nem értem mi van velem!?
Állandóan rágcsálnék valamit mint egy kis egér. Jöhet szotyi, mogyoró, sütemény, nyers répa, én mindent felfalok.
Mióta elhatároztam, hogy fogyni fogok, állandóan éhes vagyok. És nem tudom megmondani mit ennék. Valamire nagyon vágyom, de még magam sem tudom mire, így kísérletezem. Egyszerűen felfalok mindent amit látok és ehető:-)))
Tegnap egész délután a lánykámnak segítettem felkészülni az újságíró versenyre. Írtunk egy csomó cikket (hírt, riportot, kommentárt, stb.) Illetve én diktáltam kicsi lelkem meg írta. Nagyon meg vagyok magammal elégedve, isteni cikkek lettek. Csak az a baj, hogy nem annak a fejéből pattantak ki, aki a versenyen fog részt venni. Én pedig nem lehetek ott!
Remélem azért megértett valamit az újságírásból és használni tudja az általam megfogalmazott dolgokat. Ugye mondanom sem kell, hogy diktálás közben fel-le járkáltam és közben rágcsáltam.
Lehet, hogy átváltozok valami rágcsáló félévé? Mint Kafka művében a főhős?
Ha így folytatom biztos vagyok benne, hogy átváltozáson megyek keresztül, csak nem fajt változtatok, hanem alakot. Jó nagy fenekű hájas ...... leszek.
Ezt felismerve este mikor vásárolni indultunk, szándékosan nem vettem semmiféle rágcsát, hanem rengeteg gyümölcsöt és zöldséget tettem a kosárba. Ember legnagyobb bánatára:-)))
Gondoltam szolidaritásból Ő se egyen édességet és olajos magvakat.
Nem maradt más választása, neki is" kecskévé "kell válnia, ha nem akar éhen maradni.


Nincsenek megjegyzések: