2009. május 2., szombat

Tanulás előtt és után





Ma végre nekiláttam tanulni. Nem nagyon sokat, nehogy izomlázas legyen az agyam.
Magyarra igazából nem tudok készülni, fogalmazást írni vagy tudok, vagy nem. Az lesz hétfőn.
Kedden matek. Na attól be vagyok rezelve teljesen. Hétfőn a magyar é
rettségi után még lesz egy potya matekunk, gondolom megint kifulladásig. Remélem az elég lesz felfrissíteni a kicsike tudásomat. Szerdán történelem. Hát arra készültem ma, meg holnap is készülök rá. Bár az a tapasztalatom az eddigi érettségi formáján megírt töri dogák alapján, hogy ha tudok valamit, az csak károsan befolyásolja a forráselemzésemet. Legalább is nekem mindig így történt. Ha nem tanultam egy vizsgára a forrásokból nagyon jól össze tudtam szedni a pontokat. Ha tanultam akkor a tudás csak belezavart a forrás elemzésébe.
Mikor elegem lett a magyar királyokból, meg a nagy földrajzi felfedezésekből, scrapeltem.
Gyakoroltam újfajta technikákat, és egészen jó képe
ket hoztam össze.
Íme ízelítőnek néhány:
Nagyon termékeny voltam ma.

Meg is dicsérem magam érte, csak nehogy az érettségim rovására menjen a dolog.
Mivel valószínű, hogy már nem igazán tudok csütörtökig írni most kívánok minde
n édesanyának boldog anyák napját!
És itt egy korábbi alkotásom, amit kinyomtattam és keretbe tettem. Az én anyukám ezt kapja holnap.
Itt pedig hozzá egy dal a kedvenc énekesnőm előadásában.
SZERETLEK ANYUKÁM!!!

1 megjegyzés:

jociandi írta...

Boldog névnapot, te elballagott scrapper!