2009. május 26., kedd

Alkotós hétvége

Hétköznap-forróság:

Rettenetesen meleg van odakint és ha tehetem ki sem dugom az orromat 10 óra után.
Reggel korán ellátom a kertemet vízzel ez is egy egész órámba telik mire minden cserepes növényt meglocsolok.
Aztán felkeltem a gyerkőcöket, elkészítem nekik a tízórait- amihez az alapanyagot mindig apa veszi meg reggel mielőtt elmegy dolgozni- megfésülöm kicsi Nikim hosszú haját és indítom az iskolába őket. Ha elmentek irány megint a kert kb.9 óráig. Akkor lemosdok és megyek a faluba, megvenni az ebédhez valókat, elintézni az átutalásokat, csekkbefizetés, posta, rohanás haza.
Ekkorra már annyira meleg van, hogy gyorsan odateszem az ebédet főzni, hogy ne túl melegben melegítsem még a készülő étel is, és hogy legyen ebéd mire a gyerekek hazajönnek.

Ebéd főzés közben egy kis netezés azért belefér.
Délutáni elfoglaltság általában a festés. Szerencsére, és hála a kiállításnak van elég megrendelésem, és sokat kell festenem.

Hétvégén:

A hétvégém igen termékeny volt alkotás ügyileg.
Festettem, varrtam, scrappeltem.
Szombaton ismét felkerestem Gyuri bácsit, akivel együtt szoktunk festeni. Most már nem nagyon szól bele a munkámban, inkább egyre többször megdícsér. Ezt a fejlődés jeleként értelmezem:-)
Mikor hazaérkeztem, teljesen egyedül voltam itthon egy darabig mert emberem dolgozott, a nagyobbik lány osztálykiránduláson volt, a kicsi pedig a mamánál. Így volt időm egyet scrappelni.
Egy pár évvel ezelőtti Balaton környéki nyaralás képeit próbálom valami rendszerbe foglalni, a modern technika segítségével, de valahogy nem igazán sikerül. Még elég keveset tudok erről a digitális scrapp-ről, bár nagyon szeretem csinálni.

Vasárnap belefogtam a varrásba. Mindkét lánynak kellene egy nyári együttes, valami könnyű és divatos szerkó. Mivel sokkal jobban szeretik azokat a ruhákat, amiket én varrok nekik, vettem anyagot. Már elég régen nem szabtam és varrtam, így nehézkesen indult a dolog. Először a kicsi lányét varrtam meg, mert neki nem kellett olyan csicsás ruha. Egyszerű szabásút választott.
Ezért aztán az övével készen is lettem.
Nagyobbik lánykámé valószínűleg majd a következő hétvégére marad.
Szóval igen csak sűrű elfoglaltságokkal teli hétvégém volt, de én cseppet sem bánom, mert mindent amit a hét végén csináltam élevezettel tettem.
Sokszor túl sok a hobbim ahhoz, hogy mindegyiket űzzem, de a hétvége és ez a forróság most pont kapóra jött.
Ugye, hogy jó egyszerre több hobbi is! :-))))

Nincsenek megjegyzések: