2009. május 13., szerda

Hétfő

Végre eljutottam ide is!
Megígértem, hogy írok a hétfői napról, de közbejött, hogy apa titkárnőt faragott belőlem.
Leveleket kell gépelnem, és ki kellett tapasztalnom egy költségvetés készítő programot is. Na nem ám csak úgy hobbiból, hanem mindjárt vagy 50 oldalnyi költségvetést is kellett készítenem.
Úgyhogy nem csak a blogolás maradt el, hanem a Pestre utazás is.
Ennyi belefér.
Úgy értem apa nagyon sokat fizetett azért, hogy én tanulhassak. Az a minimum, hogy ha szüksége van rám, akkor segítem azzal amit megtanultam a suliban. Most pedig szüksége van a tudásomra.

Én ennek nagyon örülök és megpróbálok minél többet segíteni neki, hogy végre az Ő vágyai is teljesülhessenek....vagy legalább elérhető közelségbe kerüljenek.

Hétfőn a húgom és a keresztfiam átkerékpároztak hozzánk a szomszéd faluból. Nagyon meleg volt, én biztosan nem indultam volna el. Délután három óra körül érkeztek meg.
Amíg itt voltak én készítettem a keresztfiamról néhány fotót. Nagyon eleven kis ördög és jó néhány kép n
em sikerült mivel a modell bemozdult, vagy egyáltalán nem volt hajlandó megállni.
Mikor megpihentek és kibeszéltük ami szívünket nyomta, bevezettem a testv
éremet a digitális scrap alapjaiba. Mondanom sem kell, hogy megfertőztem a hugicámat és ő is szeretne csatlakozni a digitális scrapperek táborához. Az Ő ízlése szerint összehoztunk egy nagyon egyszerű, de szép képet.
Tesóm váogatta a hozzávalókat, mondta hogy mit szeretne kihozni belőle, én pedig csináltam és közben magyaráztam neki mit miért és hogyan kell:-))) Na persze vak vezet világtalant mi?
Ki
nt a kertben is körülnéztünk és megállapítottuk, ha nem fog esni az eső akkor kisül minden. Nagyon nagy a szárazság. Viktorkának persze itt is volt felfedezni valója. Rettenetesen tetszett neki a babaház.

Ezek után mikor kicsit lehűlt a levegő, elmentünk megnézni a kiállításomat. Igaz a húgom már látta mindegyik képemet, de teljesen más kiállítva látni azt.
Mive
l a kiállítási épület mellett van a játtszótér, nem hagyhattuk ki azt sem. Vikroka nagyon élvezte, főleg a szökőkutat. Állandóan benne pancsolt.
Persze csúzdázott is meg motorozott és én csak fényképeztem és fényképeztem. Most meg annyi jó kép közül kellene betennem 1-2 darabot......pffffúúú. Nem tudok választani sem. Muszáj lesz megscrap
pelnem néhányat belőlük. Ám mostanában nem hinném hogy lesz időm erre:-(
Nekem nincsen fiam és nem akarok több gyereket, így a keresztfiamm
al élem ki a babázás örömeit. Kényelmi szempontból ez tökéletes. Mondtam is a tesómnak, hogy szülheti a következő babát is. Én jól elvagyok velük amíg nem kell nekem felkelni hozzájuk éjszaka:-)))
Eddig Ő babázott az én lányaimmal most én teszem ugyanezt az ő fiával. Kényelmes megoldás.
Annyira szeretem ezt a kid ördögfiókát mintha a sajátom lenne. Eleven, ugráló, boldog gyerek.

Nincsenek megjegyzések: