2009. január 31., szombat

Rendezkedés

Szombat van!
Ha szombat, akkor irány festeni. Ma viszont különleges szombati nap volt, mivel apa is itthon maradt ,és felajánlotta, hogy főz.:-))) Isten tartsa meg jó szokását!
Nem kellett sietni haza és kellemesen festegethettünk.

Ma tájkép volt a téma.
Nekem már nem igazán segített Gyuri bácsi, csak néha adott egy kis tippet hogyan lenne még jobb a képem.
Hát tessék megnézni:
Mind a kettőt én festettem. A másodikat röpke negyed óra alatt, hogy a kinyomott festék ne menjen kárba. Csak egy kis inprovizáció.

Hazaérve apa nagyon finom kajával várt minket.
Gombóclevest és krumplis pogácsát főzött nekünk.

Délután rendet raktam kicsit a gépemen, mert már én sem tudtam eligazodni a dokumentumok és a sok fénykép között. Értékes kincsekre találtam rendrakás közben. Nagyon hasznos egy ilyen pakolá
s, mivel rájöttem mennyi helyen is jártunk mi. Íme pár kép a nyaralásokból:

Ezek a képek 2 éve nyáron készültek, mikor egy baráti családdal nyaraltunk Kehidakustányban, és bejártuk majdnem az egész Balaton-felvidéket. Rengeteget fotóztunk, nem lenne elég hozzá egy egész album sem. A gyerekek tevegeltek és hajót vezettek amiről persze diplomát is kaptak.:-)))

Meglátogattuk a Festetics kastélyt is ahol a gyerekek és mi felnőttek is élvezettel csodáltuk a fényűző palota berendezését. Még a korabeli hintókat is kipróbálhattuk.
A lányok nem is igazán kérették magukat. Azonnal beleélték magukat a hercegnői szerepbe.

Aztán persze voltunk Tapolcán a csónakázó barlangban is ahol megejtettünk egy csoportos képet is.
A csónakázástól nem volt mindenki túl boldog mert
nem igazán tudtak páran úszni a csoportból, de azért megúsztuk száraz lábbal. ...sőtt még hajókirándulásra is elmentünk!
Azt viszont mindenki élvezte!




Találtam még pár érdekes képet, ami nagy élmény volt a családunknak, de azt majd egy másik blogbejegyzésben osztom meg. Talán holnap is lesz egy kis élménybeszámoló. Jó?:-)))

Nincsenek megjegyzések: