2009. január 26., hétfő

Végre tavaszodik!

Ma nagyon jó idő volt4
Igaz, hogy a délelőttöt kénytelen voltam bent tölteni a lakásban, és az is igaz, hogy szinte észre sem vettem milyen az időjárás, mert nagyon tanultam. Ez azért egy jó pont nekem. Próbálgattam a matek érettségi feladatokat és nagyon elmerültem bennük. 3-4 könyv körülöttem és fel sem pillantok. Hát ilyen sem volt még mostanában.:-)))
Na végül is az zökkentett ki a tanulásból, hogy haza ért a kicsi lányom a suliból. Ő mondta, hogy még egy kicsit kimegy, mert nagyon szépen süt a nap odakinn.
Hát én is kimentem....aztán meg nem akartam bejönni, hiába tudtam, hogy egy csomó matek példa vár még rám. Inkább ástam, gereblyéztem, átültettem. Teljesen átadtam magam a régóta áhitott kertészkedésnek.
Élveztem a korai napsugarakat az arcomon, és beszippantottam a tavasz illa
tát! Mert teljesen olyan illat volt mint kora tavasszal!
Addig kertészkedtem míg végre észbekaptam, hogy meg kéne tanulni a kicsi lánnyal is. Így hát fájó szívvel, de bementünk a lakásba.
Most este olyan jóleső fáradtság lett urrá rajtam és fájnak a karjaim is.
Hogy el tud
tunyulni az ember télen........
Egy kis tavaszidéző a netről:


Ja! Majd elfelejtettem a legfontosabbat!
Szomb
aton megint voltam festeni. Most viszont vittem magammal a nagyobbik lánykámat is.
Hát hogy ő mennyire ügyes!
Virágcsendéletet festettünk, és már szinte teljesen egyedül készült a következő művem!
Tessék lehet csodálni, vagy kritizálni, nekem akkor is tetszik, mert én dolgoztam meg érte!!!

Kedve
s Zsuzsi!
Köszönet neked mégegyszer a közvetítésért. Hamarosan jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések: