2009. január 21., szerda

Betegség...

Itt a tavasz első fuvallata és én beteg vagyok.
Jobban mondva voltam. Még most sem vagyok teljesen egészséges, de már azért fent tudok lenni.
Vágyakozón tekingettem kifele a napsütésbe, miközben még a szememet is nehéz volt nyitva tartani.
Valami igen agresszív dolog teríthetett le, mert a sima náthákat pikk-pakk átvészelem, ez meg már a 4. napja tart. Fejfájás, köhögés, orrfolyás és dugulás, általános fáradtság és mindenem fájt.
Hát nem kívánom senkinek.:-(((
Ma azért már felkeltem és tettem vettem, de csak módjával, nehogy vissza
essek. Délután meg szép kerti képeket nézegettem, hátha felvidulok.
Le is mentettem pár képet a kerti terveimhez, amit remélhetőleg megvalósítok az idén.

Ez a betegség meggátolt még a tanulásban is. Nesze neked fogadalom, hogy iskolába járok mostmár rendszeresen. Már megint nem mentem kedden.:-(((
Csütörtökön azért már ott leszek, ha törik, ha szakad!

1 megjegyzés:

jociandi írta...

Tessék szépen meggyógyulni!

A szajré ma megérkezett, hálás köszönet!