2009. január 17., szombat

Első közös festegetés

Ma volt a nagy nap!
Reggel izgatottan keltem fel és már jó időben elkészültem. Ma megyek a festőhöz!!!!!
Megvolt minden nagy adag izgalom legalább annyi idegesség. Az ember meg nyugtatott a saját maga módján:-Mit izgulsz? Nem versenyre mégy!!
Na szóval mikor megérkeztem Gyuri bácsihoz, átnéztük festékeimet meg az ecseteket. Hát 1-2 dolgot majd vennem kell még, de nem állok rosszul.
Egy teáskannát kellett megfestenem, ami az asztalon állt. Rendkívül bonyolult feladatnak tűnt, pláne, hogy eddig minden festményemet lerajzoltam azt átmásoltam a vászonra és úgy festettem meg.

Most meg ott volt az a kancsó meg a kezemben az ecset és azt sem tudtam hogyan álljak neki.
Gyuri bácsi nagyon türelmes volt velm. Elmagyarázott egy csomó dolgot és közben folyton dícsérte amit csinálok. Ha belenyúlt a művembe azt úgy tette, hogy közben én is fogtam az ecsetet- Azért ,hogy érezzem mit kell csinálni.

Szóval alaptalan volt minden félelmem. Nagyon nagy élmény volt számomra és alig várom már a következő szombatot.

Nincsenek megjegyzések: