2009. február 5., csütörtök

Megtaláltam!

Ma végre sikerült befejeznem a lemaradást, amit még karácsony előtt halmoztam fel a tanulást illetően. Végre egy kicsi lélegzethez jutottam, és a géphez már nem csak anyagot gyűjteni ültem le, hanem már barangolhattam is egy kicsit a neten.
Találomra beírtam egy nagyon régi kedves ismerősöm nevét a barátkeresőbe, és láss csodát, mindjárt ki is dobta őt! Eltartott egy darabig mire pontosan beazonosítottam, de hát eltelt már 17 év mióta nem láttam. Szerencsére emlékeztem a pontos születési dátumra, és ha a képek nem is nagyon hasonlítottak a régi ismerősre, azért én ráismertem!

Este mikor megjöttem a suliból megpróbáltam feltölteni a telefonomra pár zenét, hogy buszozás közben legyen mit hallgatnom, de úgy tűnik még egy főiskolát muszáj lesz elvégeznem, ha rá akarok jönni hogyan kell. A pen drive-ra sikerült felraknom, akkor a telefonra miért nem megy?
Na majd Zolika segít!

Ma este egyedül leszek, mert az emberem elment bulizni. Szauna avató bulira! Hogy milyen jól megy egyeseknek? Na nem baj, holnap én megyek bulizni!!! Szalagavató bál......jó mi? 33 évesen!
Végül is jobb később mint soha:-)))
Hogy hogyan sikerült a bál, és a képeket majd szombaton mellékelem.

Nincsenek megjegyzések: