2009. január 12., hétfő

Hétfő

A mai nap nagyon nem akart elindulni.
Fantasztikusan álmos voltam, pedig nem feküdtem későn.
Mikor elindítottam a lányokat a suliba és az embert a munkába, összepakoltam a lakást.
Ezek után pedig gyorsan megnéztem mi ment a kedvenc topikjaimon a hétvégén, válaszoltam a levelkre , és elindultam Bajára.
Ma volt a tandíjfizetés határideje. Hát nem mondom így januárban 31000 Ft-ot kifizetni nem kellemes dolog, de hát vigasztal az a tudat, hogy ez az utolsó évem.
Miután kifizettem ennyi pénzt elmentem a Tescóba és ott is otthagytam vagy...... kimondani sem merem!
Jó hír viszont, hogy embernek megtudtam venni a vágyott hasizom padját. Le volt értékelve és nem is volt csak kettő darab belőle. Na én az egyiket el is hoztam.

Hogy egy kicsit feldobjam a kedvemet vettem egy csomó virág vetőmagot. Most már lehet az idei nyár ágyásait tervezni. A festés mellett ez a nagy hobbim. Ilyenkor télen mikor az idő alvásra csábít ez feldobja a hangulatomat.
Továbbra is lehangoló az idő és nekem ráadásul matekot kellene tanulnom, mert holnap abból írunk.

Puff neki.
Mennyivel jobb lenne egy csésze tea mellett a kedvenc virágos újságomat nézegetni.
Na majd meglátom mihez kezdek ezzel az elszomorító, lehangoló, lustaságra csábító időjárással.
Jöhetne már a tavasz igazán!

Nincsenek megjegyzések: