2010. május 30., vasárnap

Megvagyok:-)))

Már megint régen írtam. Ez a blog kezd egy kicsit elhanyagolt lenni. Sajnos a munka mellett itt a háztartás a gyerekek, és éppen nyakamon a nagyobbik lányom ballagása. Sajnos ezen okok tartanak vissza, hogy alkossak, blogoljak és hódoljak a tőlem megszokott időtöltéseimnek.
Most viszont hoztam nektek valamit. A nyers tablóképekből készítettem leányomnak egy kis útravalót. A saját kezdetleges módszeremmel kicsit átalakítottam a fotót. A hátteret magam kreáltam egy már ezer éve letöltött overlay segítségével. Az ornamentikát Junótól kölcsönöztem.
Az idézet pedig egyik kedves költőmtől való: Radnóti Miklóstól.
Jó volt egy kicsit újra scrappelni.
Szinte teljesen hihetetlen számomra, hogy már ballag. Most született! Még emlékszem mikor először megpillantottam a göndör hajacskáját és rám nézett a nagy kék szemeivel.Örök szerelem lett az első pillantásra. Azóta is jóban vagyunk, és igazán szuper kapcsolat a miénk:-))) Remélem ez így is marad.
Minden most ballagónak kívánok sikeres életet. Teljesüljön minden reményük.

Nincsenek megjegyzések: