2010. május 3., hétfő

Két szék között a pad alá.

Igen így jártam! Munkahelyügyileg.
Történt, hogy munkalehetőség adódott a falumban egy helyen, nevezzük A - nak. A munkaidő nem meghatározott, de nem haladhatja meg egy hónapban a napi 6 órás átlagot. Részmunkaidő. Fizetés kb.: 30000.-
Jelentkeztem, már bent voltak a papírjaim, mikor jött egy számomra kedvezőbb ajánlat. B - től.
Hétfőtől- Péntekig napi 4 óra (sokkal tisztább és kényelmesebb munkakörülmények mint A -ban)
Nem utolsó sorban több pénz. Kb.: 40000.-
Ugye a hülye paraszt mit választ? Hát persze, hogy B.
Visszamondtam A -nak a munkát, és jelentkeztem B- hez. Még mielőtt A -nál visszamondtam kétszer is megkérdeztem, hogy biztos e, mert nem akarok két szék között a pad alá esni.
Válasz: hát hogyne lenne biztos, kell az ember.
Ok. Papírok, önéletrajz, erkölcsi bizonyítvány, újabb papírok és újabb papírok, és mikor már azt hittem minden rendben van, kaptam egy újabb listát a bekért papírokról.( Itt jegyzem meg a munkanélküli irodában is csodálkoztak, hogy ennek a munkáltatónak minek kellenek ilyen iratok) Viszont én azoknak a papíroknak egy részét már beadtam másik része meg nincs nekem.
Hogy hogy nincs? Hát nincs. Hivatalos munkaviszonyom kb. 10 évvel ezelőtt volt. Azóta túl vagyunk két lakásfelújításon, és még kitudja hány szobacserén.
Szóval vagy nem is volt, vagy már nincs is meg.
Erre közlik velem, hogy nem vesznek fel, mert nincsenek meg a papírjaim és különben is, az SZTK igazolványomban nem olyan sorrendben szerepelnek a munkahelyek, ahogy én azt az önéletrajzomban írtam. ( Itt újra meg kell jegyeznem, én az önéletrajzomat a munkaügyi központ által kiadott papírok alapján készítettem el.) Szóval, ha valami nem egyezik akkor nem tudom ki a hibás.
Mindegy, a lényeg, hogy most két szék között a pad alá estem. Na erre varrjatok gombot!
És akkor most kívánhatok magamnak boldog névnapot, mivel ez éppen a nevem napját történt.

Egyébként ma semmi nem akar sikerülni.

5 megjegyzés:

jociandi írta...

Na basszus. Pont azért jöttem fel, hogy boldog névnapot kívánjak, erre meg ezt találom. :(

Timi írta...

Köszönöm, a szándékot. Azért a napom jól végződött. A kiállításom megnyílt Baján és kaptam egy nagy megrendelést is.

wwlf írta...

Ne bánkódj! Elhiszem, hogy kellene a pénz, de lehet, hogy ennek így kellett történnie. Remélem megkaptad az sms-névnapi kívánságomat.

eagleszem írta...

Hú, én lettem ideges! Ilyen ürüggyel nem lehet elutasítani! És csak, hogy tudd, akár mindegyik volt munkáltatód kiállíthat tb könyvecskét! Akár munkáltatóként is! Nekem is volt, hogy munkáltató elkavarta! De nem volt gond! Még csak nem is én hagytam el. Mellesleg őket nem is tudom, miért érdekli ez. Egyátalán nem tartozik rájuk! Tudtommal a képességeid miatt vennének fel, nem a tb könyvedért!

Timi írta...

Jaj lányok nagyon köszönöm, hogy ilyen együttérzők vagytok.
Akkor most mondok egy jó hírt, közben lett munkahelyem. Ahol nem számít a TB könyv, csak a tudásom.