2010. június 18., péntek

Fáradtan

Nagyon elhanyagolom mostanában a blogot, a művészeteket, és a barátokat.
Szeretném mindenki elnézését kérni, amiért ilyen csúnyán nem foglalkozom semmivel.
Azért foglalkozom ám, csak nem írom meg. Túl a ballagáson ( nagyobbik lány elballagot a nyolcadikból), és a hátam mögött tudhatok egy kemény munkával telt hetet is. A héten háromszor 13 óráztam. Sok ez annak aki nem szokta a szántást.... Persze a maradék két napon meg csak nyolc óráztam. Viszont nagyon elfáradtam, mire még az itthoni dolgokat is rendberaktam.Most is alig látok a fáradságtól, de azért a ballagásról teszek fel képeket, hátha valakit érdekel.
Megpróbálok kicsit többet blogolni ezentúl.

A képek egyenlőre komment nélkül. Legközelebb megírom a történetet is.

1 megjegyzés:

wwlf írta...

Ne aggódj, a barátok ezért nem haragudnak meg, főleg, ha hasonló pipőkében járnak:))