2010. május 3., hétfő

Kiállítás

Tegnap délután Baján a Tiszti Klubban megnyílt a kiállítás, amit már régóta tervezgetett a mesterem. Tanítványaival együtt állított ki.
Négy tanítvány, négy különböző stílus. Ami közös bennünk az a mesterünk és a lakhelyünk.
Mind a négyen így vagy úgy , de kötődünk Rémhez.
Hatalmas sikernek könyvelhetjük el a kiállítást, mert rengetegen voltak. Tele volt a terem emberekkel. Javát nem is ismertem. Viszont a szép az egészben, hogy nagyon kedvesen és őszintén gratuláltak nekem és a többi kiállítónak is. Akár ismerős volt, akár nem.
Gyuri bácsi igen szép életművet tudhat már eddig is maga mögött, és remélem ezután is sokat alkot majd. Köszönet neki a szép élményért, sok sikert és erőt kívánok neki a továbbiakban is.

Viszont ami nagyon elkeserített, az az, hogy a falumból nem sok embert érdekelt az ,hogy négy Rémi lakos állít ki egyszerre. A meghívottak közül alig jött el valaki. Én személy szerint kb.15 embert hívtam és ebből egy jött el. Ez nagyon szomorú arány.

1 megjegyzés:

wwlf írta...

Gratulálok ismét! A másik részéhez pedig: Nem tudom, hogy nálatok a faluban mennyi embert érdekel a művészet, vagy legalább az, hogy mások tesznek erőfeszítéseket ilyen irányba. Az én falumban nem sok embert érdekelne, max a közeli rokonságból egy-két embert. Sok lenne viszont az irigykedő. Ettől te ne légy szomorú, van aki tisztel azért, amit csinálsz/csináltok. Hajrá!!