2010. május 11., kedd

Kicsit eltűntem

Igen az utóbbi időben kicsit eltűntem. Semmi kreatív munka, semmi bejegyzés, de még msn sem.
Az ok: Dolgozom.
Igen! Még én is félve merem kimondani ezeket a szavakat. Már annyira nem bízom senkiben, illetve annyira félek már örülni az effajta dolgoknak, hogy kimondani is félek, nehogy elmúljon.
Az utóbbi évek és napok csalódása nagyon megviselt ebből a szempontból.
Egy boltban dolgozom, most egyenlőre csak alkalmanként, de azt mondták számítanak rám.
(Bár ezt már hallottam máskor is. A vége pedig tudjuk mi lett.) Szóval szurkoljatok nekem.
A munkaidőm eléggé rugalmas, ameddig munka van. Ezzel nincs is semmi baj. Csak legyen munka.
Egy szó mint száz, mostanában kevesebb alkotást fogtok tőlem látni....ha minden igaz:-)))
Puszi minden olvasómnak.

Nincsenek megjegyzések: