2010. május 1., szombat

Festmények és virágok

Hétfőn lesz egy újabb kiállításom, ezúttal Baján a Tiszti Klubban.
Gyuri bácsi a mesterem szervezte, és tanítványaival fog kiállítani. Nagyon örülök ennek a felkérésnek, ugyanis így lehet majd igazán látni mennyit fejlődtem mióta hozzá járok tanulni.
Mivel a csanádi kiállításon eladtam három képet, és ebből kettő nagy volt, így muszáj volt valami újat is festenem.Hát íme a két újabb alkotásom:Mivel itt a jó idő megint mediterrános témában.
Ha már a jó időről írok, akkor hagy mutassam meg nektek az egyik büszkeségemet. a kertemet.
Most ismét nagyon sok növény virágzik. Szebbnél szebbek.

2 megjegyzés:

wwlf írta...

Szépek a virágok:)) de én is büszkélkedhetem a "kiskertemmel". Ha van kedved, időd nézd meg a windowlive-n.

wwlf írta...

Oppá! Azt elfelejtettem írni, hogy az kerti kép is nagyon tetszik:))