2009. október 10., szombat

Várrom

Ma ismét elővettem a festékeimet, s bár fogytán vagyok néhány színnek, azért az alapszínekből mindig van itthon.
Már régóta szemeztem a mai alanyommal, hát most nekirugaszkodtam és kb. két óra alatt meg is voltam vele.
Nem kellett sok színt használni, amit pedig használtam azt ki is tudtam keverni. Ezért jó, ha az ember jóban van a színelmélettel:-)
Akrillal festettem (még mindig) farostlemezre aminek a mérete 60x40-es. Szép nagy kép lett ez is.
Úgy tűnik mostanában ez van nálam.( megalománia). Nem is igaz..... Csak, ha sok kicsit festenék az talán több időt venne igénybe mintha egy nagyot készítenék. Ez csak az én véleményem, lehet hogy más más véleményen lenne. Minden esetre egy nagy kép szépen kidolgozva szebben mutat mint egy kicsi kép.
Szóval itt az új alkotásom:

Nincsenek megjegyzések: