2009. október 14., szerda

Folytatás....

Elkészítettem a cewe kihívásának második részét. A feladat, mint azt már a múltkor megírtam, egy folytatásos történetet kell feldolgozni. A történet lehet valós, vagy kitalált, a lényeg az , hogy a megadott készletet kell nagy részben használni. Én a diószüretet és annak eredményét dolgozom fel. Nagyon sokat bíbelődtem vele, tettem bele különleges dolgokat is.
Niki egy képét szépiáztam, majd életlenítettem és a photofunia segítségével egy különleges képet készítettem belőle. Aztán az egész képet ismét színtelenítettem és életlenítettem, így egy nagyon lágy hatást adva az egész képnek. Ami beleolvad a háttérbe.( Ha jól tudom ez a Blur. Ha nem akkor sajnálom, nem akarok senkit félrevezetni.)
Ezek után már csak felpakoltam a kiválasztott elemeket, és elrendeztem őket. Méreteztem, árnyékot adtam nekik, stb.
Hát ez lett a végeredmény:
Ja igen a felirat is egy effektel készült. Bevésés és árnyék. Felhasználtam hozzá Krissz megadott kitjét, és Bent keretet.

Ma délben megérkeztek a festékek is amiket rendeltem. Nagy meglepetésemre egy csomó ajándékot is kaptam. Nem haszontalan dolgokat, hanem olyasmit, amit egy művész igazán értékelni tud.
A primacryl-tól két db 5ml-es festékmintát az Acrylic-tól 3db 20ml-es festékmintát és egy kicsi, de vázlatoláshoz megfelelő bambuszpapír füzetet. Ezúton is köszönöm!

Nincsenek megjegyzések: