2009. október 9., péntek

ügyeskedek

Tegnap próbálgattam a ps programot. Szerettem volna már végre megtanulni valami újat is.
Fejlődni kellene, de nagyon kényelmes vagyok, így aztán hiába volt eddig itt az orrom előtt a lehetőség nem nagyon vettem a fáradtságot, hogy megnézzem az oktató videókat, pláne nem hogy csináljam is.
Na hát tegnap megtettem. Két kép lett az eredménye.
Hogy mit is csináltam velük, azt pontosan már nem is tudom, mert ezen a két képen próbáltam meg mindent. Aztán persze töröltem és megint mást csináltam, és próbálgattam a lehetőségeket.
Szóval szórakoztam. Íme az eredmény:

háttér Junotól való


Erről a képről pedig még hiányoznak az elemek, de meg lesz az is.

Most már nem ártana, ha ugye a festésre is koncentrálnék egy kicsit, de sajna igencsak megcsappant a festékkészletem, úgyhogy ma reggel neten kellett rendelnem.
Lehet, hogy ezentúl mindig így fogom csinálni, mivel közel ugyanannyi áron sokkal nagyobb kiszerelésű festékeket kapok a talált művészellátóban. Itt megnézheted. Nem csak festéshez, de mindenféle hobbihoz árulnak csuda jó dolgokat.


Nincsenek megjegyzések: