2009. október 24., szombat

Diószüret 3/3

A cewe folytatásos kihívására elkészítettem a harmadik képet is.
Ezen a héten Krissz gyönyörű és hatalmas kittel ajándékozott meg minket. Öröm volt vele dolgozni. Egyetlen hibája, hogy már annyi szépséges elem gyűlt össze a három hét alatt, hogy a bőség zavarában szenvedtem. Nagyon nehéz volt kiválogatni, hogy mit is használjak belőle. Legszívesebben mindent ráraktam volna a képre :-)))
Hát tessék megnézni mit alkottam:
Aki látta az előző részeket annak mostanra már összeállt a történet. (Remélem)
Az összegyűjtött diókat megpucoltuk és mézzel nagyon jó ízűt ettünk belőle. Mindjárt át is kerültem karácsonyos hangulatba, és már azon agyaltam, mivel is lehetne az idei karácsonyt egy kicsit még meghittebbé tenni. ( Ez viszont már egy másik történet lesz )
A megtisztított dióból tettünk a kertemben található három madáretetőbe is. Remélem a madárkák szívesen fogadják majd.

A madárkákkal kapcsolatban: Jocianditól kaptam egy linket, ami igazán megtetszett. Itt mindenki megnézheti. Szerintem jó ötlet és én is belépek a programba.

Belefogtam egy számomra új testeddzési formába. Most nem szeretnék többet elárulni, mert egyenlőre próbálkozom a dologgal. Remélem össze jön és akkor képeket is rakok fel.

Ja igen! Meggyógyultam! Nem is tudom pontosan mikor, csak azt vettem észre, hogy tegnap már kaptam levegőt, ma meg már nem is kellett fújnom az orromat. Köszi Andi a szigorú nézést. Nyilván éreztem:-)))

Nincsenek megjegyzések: