2009. február 10., kedd

Padlón...

Nem igazán vagyok formában mostanában. A tegnapi hirtelen időjárás változás pedig végképp padlóra küldött!:-(((
Már teljesen meg voltam győződve arról, hogy mindjárt itt a tavasz és én mehetek ki a kertecskémbe" kapargászni"- ahogy az ember szokta jellemezni tevékenykedésemet.
Tervezgettem mit hova ültetek az idén, megrendeltem a növényeket,( sikerült még azt a különleges fát is felkutatnom és megrendelnem amit az egyik topikon ajánlottak nekem) sőtt már szombatom egy kicsit kertészkedtem is. Nem komoly, csak levágtam az évelők elszáradt részeit, gereblyézgettem, és figyeltem a tavasz első jeleit a kertemben.
Erre tegnap reggelre csupa fehérség fogadott! Majdnem sírva fakadtam..... már annyira vártam a tavaszt, hogy ez a visszaesés nagyon rosszul esett.
Ráadásul el sem olvad a hó hanem megmarad.
Nem elég ez a csalódás, hajnali 3 órakkor arra ébredtem, hogy nagyon fájnak a veséim:-( Szoktak ilyent csinálni, de nem hajnalban. Minden reggel arra ébredek, hogy nagyon fájnak, aztán elmúlik, ahogy halad előre a nap.
De ma nem múlt el! Csak fáj és fáj és fáj......hiába iszom a teát és melengetem őket, nem lesz jobb.
Nagyon félek, hogy még kórház lesz a vége. Volt már rá példa.
Gyanítom megfázhatttak mikor szombaton csak úgy spontán elkezdtem kertészkedni. Megérdemlem! Miér nem öltöztem fel jobban mikor tudom, hogy mennyire érzékeny testem ezen része. De hát nem úgy indultam meg kifele, hogy kertészkedek, hanem csak körülnézek.
Na mindegy , ez már késő bánat.
Most kúrálom magam, hogy nehogy nagyobb baj történjen, mert jelen lelki állapotomban nem bírnám ki a kórházat!!!!

Igazán jöhetne már az igazi tavasz, hogy kirángasson ebből az állapotból. Kicsit depis lettem;-)
Most átszörfözök egy másik oldalra és szép nyári kertképeket fogok nézegetni!

Nincsenek megjegyzések: