2009. február 19., csütörtök

Csak napsütés és alkotás!

Jelentem mindazoknak akik aggódtak értem: Jobban vagyok!:-)
A tegnapi és a mai napsütés kifejtette szervezetemben áldásos hatását és máris sokkal boldogabbnak éreztem magam!
Persze ehhez a boldogsághoz nagymértékben hozzájárult az alkotás, és kertészkedés öröme.
Délelőtt amíg igencsak csípős volt kint a levegő, de már sütött a nap, megjött az alkotókedvem.
Kifestettem azt a két kicsi cserepet, amit pár napja vettem a TESCÓban a kaktuszaimnak. Nem akartam csak úgy a cserepekbe elültetni őket, mert az olyan snassz. Ezért gyorsan kidekoráltam mind a kettőt.

Az egyiket aranyos bájos formára a másikat kicsit mexikóis stílusra vettem.
Aztám mikor végeztem a beültetéssel, eszembe jutott, hogy a nyári virágokból néhányat már el kellene vetni. Hát az is meglett. Utána főzés, gyerekek tanulás stb.
Délután úgy három körül kimentem a kertbe és kiástam két
rózsatövet amik mindig betegek voltak és helyükre átültettem a rózsaloncot és a jezsáment. Majd az oszlopos tiszafa is költözködött.
Mi tagadás jó hideg volt, és nagyon fázott a derekam, de mire beértem a meleg lakásba, már teljesen le volt izzadva a hátam. Nagyon jólesett ez a kis kerti munka. Teljesen feldobta a hangulatomat.
Tehát a depresszió ellenszere napsütés és alkotás:-)))

Nincsenek megjegyzések: