2009. augusztus 14., péntek

Unokatesónál

Tegnap délután elmentünk a lányokkal az unokatesómhoz. Zsuzsihoz. Mikor gyerekek voltunk nagyon sokat nyaraltunk együtt, a mamánál. Azok a nyarak édes emlékekként maradtak meg a fejemben és nagyon szívesen emlékszem vissza rájuk.
Aztán ahogy nőttünk, a mama pedig idősödött, elmaradtak a nyaralások és mi unokatesók igen ritkán találkoztunk. Mikor pedig meghalt a mami teljesen elveszítettük egymást. (Olyan nagyon azért nem, mert mindig összefutottunk valahol, és néha- néha meg is látogatott minket Zsuzsikánk), de már nem volt nagy az összetartás.
Most jó pár évvel később megint kezdünk összemelegedni, amit én nem is bánok. Mama biztosan nagyon örülne neki, ha látná, hogy az unokák ismét összefognak és látogatják egymást.
Amúgy Zsuzsi is művészlélek mint én. Ő kerámiázik. De még hogy!!! Csak ámultam a kézügyességén tegnap mikor mutogatta a munkáit. Hiába mögötte már ott van jónéhány kiállítás.
Kaptam tőle pár csinos darabot is ,amivel rendkívül boldoggá tett. Felteszem a legszebbeket.

Ezt az utolsó képen szereplő gyümölcsös tálat teljesen natúron kaptam. Nincsen rajta semmiféle díszítés. Nagy lehetőséget látok benne, mert a levegőre száradó gyurmámmal kis mintákat ragaszthatok rá és kifesthetem. Így lesz egy Groll-Groll koprodukcióban készült egyedi gyümölcsöstálam. :-)))
Zsuzsi munkái nekem nagyon tetszenek, és az a legjobb az egészben, hogy egyedi darabjai vannak. Amiket tőle vásárol az ember biztosan nem fog még egy csomó konyhában, nappaliban, kertben visszaköszönni neki.
Ezúton is gratulálok neked Zsuzsi!
http://magyarkezmuves.ning.com/profile/AranyosneGrollZsuzsanna?xg_source=activity
Ha valaki bővebben kíváncsi az én remek unokatesóm munkáira akkor a fenti linkre kattintva megnézegetheti azokat.

Jaj és tudom, hogy olvasod a blogomat Zsuzsikám ezért itt pótolom a tegnapi mulasztást amiért rettenetesen szégyenlem magam.: BOLDOG NÉVNAPOT!

Nincsenek megjegyzések: