2009. augusztus 24., hétfő

Születésnap

Vasárnap ünnepeltük kisebbik lánykám 8. születésnapját. Igaz, a rendes ideje csak 25-én lenne, de mivel vasárnap volt, és apa is egész nap itthon tartózkodott, hát megünnepeltük most. Szűk családi körben. Csak mi négyen. Most nem is akartunk nagy felhajtást csapni. Aki még meg akarja köszönteni, az majd eljön, és megköszönti- gondoltuk mi naívan magunkban.
Apa elvállalta az ebéd előkészítését, nagyobbik lánykával pedig bementünk a Tescóba tortát venni, meg ajándékot. A kicsi- Niki- erről persze semmit nem tudott. Ő számolta vissza rendesen a napokat. Reggel elment a szomszédba játszani, tehát az előkészületek miatt sem gyaníthatott semmit.
Ajándék terén könnyű dolgom volt, mert ugyan még csak most járta ki az első osztályt, de a nyáron már két könyvet kiolvasott és most tart a harmadik végén. Tehát számomra tiszta sor, hogy könyvet kap. Na meg persze ruhát, mivel itt az iskola. Dobostortát választottunk neki, mert szereti a cukormázat, és a csokitortát. Hát mind a kettőt megkapta.
Délben rendesen megebédeltünk, és beküldtem Nikit a szobájába, hogy elő tudjam készíteni a meglepit. Még mindig fogalma sem volt semmiről.
Aztán szóltunk, hogy jöjjön már ki egy kicsit.....

a meglepődés és boldogság arca

a meghatottság könnyei

Mikor kilépett a szobából akkor apát, anyát és a nővérét látta egy szép tortával, és énekeltük neki a boldog születésnapot. A végére még az én hangom is elcsuklott, annyira megható volt ahogy örült a meglepetésnek.

kívánj valamit!

a kívánt lila póló lovacskával az elején


És a lovacskás történeteket tartalmazó könyv:-)

Ettől jobb érzés egy anyának nincs is, mikor láthatja, hogy milyen örömet szerzett gyermekének. Mert nagyon megörült, ez kétségtelen. A fotók tanúskodnak. Lehet, hogy én jobban örültem mint Ő ( nem sokáig..... de erről majd később)

A délutánt alkotással töltöttem. Azt a gyümölcsös tálat, amit az unokatesómtól kaptam, kidekoráltam.
Levegőre száradó gyurmából készítettem kicsi citromokat, majd félbe vágtam őket. Persze hozzájuk illő levelet is készítettem.A gyurmából fonatot is alkottam, és az egészet dekor ragasztóval felrögzítettem a gyümölcstartóra.Rendes esetben hagytam volna 24 órát száradni, de mivel egy kerek tálról van szó muszáj volt valahogyan rajta tartani, hogy a dekoráció úgy száradjon meg, hogy az pontosan illeszkedjen a tál alakjához.
Ma reggelre szépen meg is keményedett és kifesthettem. A végén pedig lelakkoztam, hogy szép fényes és takarítható legyen.

Íme a kész mű

Na Zsuzsikám most már elmondhatjuk, hogy van egy Groll & Groll kooprodukcióban készült gyümölcsös tálam. Te is beleadtad a tudásodat és én is az enyémet. Gratula magunknak!:-)))

Egyébként nem nehéz készíteni egy ilyen tálat. Alapanyagnak kell hozzá egy ügyes kezű fazekasmester, aki elkészíti a tálat. A hobbi boltokban beszerezhető levegőre száradó gyurma, továbbá akril festék és a ragasztáshoz pedig valamilyen hobbi ragasztó. Én kőragasztóval dolgoztam.

Amíg száradt a gyurma, egy családi mozizás is belefért még a délutánba. Megnéztük az alkonyat c. filmet. Most nagyon menő ezt kérik a legtöbben. 18-as karikás és kicsit tartottam is tőle, hogy a gyerekek is meg akarják nézni, de végül felesleges volt az aggodalom. Nem volt benne semmi olyasmi, ami más nem 18-as karikás filmekben nem lett volna.

Egyes családunkba tartozó személyek viselkedését orvosi körökben oktatni lehetne, mint a deviáns viselkedés tipikus megnyílvánulását. Továbbá: NO KOMMENT!!!

1 megjegyzés:

jociandi írta...

Boldog szülinapot a legkisebbnek!

Meghívlak egy stafétára, részletek a scrapes blogomon!