2009. július 13., hétfő

Uncsi

Mostanában nem történik semmi érdekes itthon.
Kertészkedem, meg készülök az álláskeresésre. Megírtam az önéletrajzokat, keresem a vállalat címeket, ahova majd elküldhetem. Na nem nagy reményt fűzök hozzá. Viszont azt már eldöntöttem, ha szeptemberig lesz állásom, akkor beiratkozom a főiskolára. Valószínűleg valamilyen kommunikációs szakra. Valahogy az mindig is érdekelt.

A kertem nagyon szép. A sok eső használt neki, de sajnos a gombás megbetegedéseknek is. Nem szeretek permetezni, mert a környezetvédelem híve vagyok, de sajnos néha muszáj:-(
Ez a kép annyira aranyos, hogy muszáj megosztanom veletek. Pont az ő védelmükben próbálom kerülni a vegyszereket.
Szorgos dongócska
Pár friss kép a kertről:
a gránátalma az idén nagyon szépen virágzik
a begóniák pedig majd felrobbannak a virágbőségtől

esőcseppek a futórózsán
Bárcsak feltölthetném az egész kertemet ide, hogy azok is gyönyörködhessenek benne, akiknek nem adatott meg egy nagy kert, de szeretnének.
Legszívesebben mindenkivel megosztanám. Számomra a kert a lélek ápolója. Bármi bánt, irány a kertbe és egykettőre megnyugszom. A teljes kikapcsolódást jelenti számomra.
Ezt az érzést próbáltam meg scrapbe sűríteni. Majd eldöntitek hogyan sikerült.
A képek Jolagg Zestaw fioletowy nevű készletével készültek.

1 megjegyzés:

jociandi írta...

Nagyon jó az alsó scrap! :)))