2009. július 16., csütörtök

lovagló lecke 2

Ahogy megígértem a csajoknak, tegnap is elvittem őket lovagolni. Már én is alig vártam, hogy mehessünk, hát még a lányok:-)
Galoppozni tanultak, de csak nagyon az alapokat és futószárral.

Mónika nevű ló igen lusta volt, nem nagyon akaródzott a munka neki, de azért egy kis noszogatás után már unottan ugyan, de végezte a dolgát.Az óra végén mindenki megkapta a jutalmát.
Mikor hazaértünk úgy éreztem, hogy a lovagló leckéket scrapbe kell foglalnom.


A másik hobbim amit ugyan ritkán van alkalmam élvezni a varrás. A héten viszont kiélhettem varrónői és lakásdekorálói szenvedélyemet is. Vettem anyagot szerdán a konyhaablakra sötétítőnek. Mindjárt az nap meg is varrtam. Annyi anyag maradt, hogy még az asztalra is jutott terítőnek.
Az ablakon lévő függöny nem tudom mennyire látszik, de talán kivehető a forma.

Nincsenek megjegyzések: