2009. június 9., kedd

Talán mégis...

Azt hiszem talán mégis megmaradok:-)
Mostanra már sokkal jobban vagyok, de kiderült ám mi okozta ezt a nagy "betegséget": Egy állítólag kiidegelt fog. Annyira begyulladt, hogy még a mandulám is gyulladásba jött tőle. Az antibiotikum hatott a gyulladt fogamra is és így már nem annyira fájdalmas. Csütörtökön pedig irány a fogászat és megszabadulok ettől az átokverte fogtól.

Már megint kánikulai meleg van odakint. Az én virágoskertem pedig csak úgy tobzódik a színekben. Igazi nyár van már!
Végre kitettem a szobrot is a kertbe, amit még a télen vettem.
Nagyon jól mutat nem? Egészen más lett így a hangulata.
Már megrendeltem a következőt is ,de majd kicsit későbbre. Anyagilag össze kell szednem magam.

Tegnap délután csak úgy szórakozgattam egy kicsit a ps programmal és az eredmény ez lett:
Még javítanom kell rajta egy kicsit, de nem volt annyi időm, hogy jobban kidolgozzam. Ma megpróbálok neki valami átgondolt formát adni. Imádom ezt a készletet, és volt is hozzá képem.
Gondoltam megcsinálom.
Nagyon tetszenek ezek a képek. Egy nyaralás alkalmával készültek, valahol a Balaton mentén van egy szafari park. Na nem igazi, hanem olyan imitált, de nagyon jó. Ott készültek ezek a fotók.


Délután aztán rátaláltam a magyar scrapbook portálon egy pancsolós kit-re. Nagyon megihletett és rögtön készítettem is további két alkotást.

Nincsenek megjegyzések: