2009. június 29., hétfő

Hétvége



A hétvége: Elég sok tennivalóm akadt.... volna, ha az időjárás nem tesz nekem folyton keresztbe.
A sok tanulás és vizsga miatt a kertemet teljesen elhanyagoltam. Ki kellene szabadítani a növényeket a gazból (na nem mintha belefulladnának, mert olyan sűrűn nőnek hogy a gyomnak nem sok esélye van), de nem szép látvány az ágyás közepén éktelenkedő hatalmas gaz. Meg a füvet is le kellett volna nyírni. Ez félig sikerült is -az utca elkészült- az udvart már nem engedte az időjárás. Iszonyúan beborult az ég és dörgött egész szombat délután és vasárnap délelőtt. Gondoltam szombat délután akkor nem nyírom tovább, majd vasárnap reggel folytatom. Hát akkor sem sikerült. Az idő nagyon kedvez a kertben a különböző gombás betegségeknek, tehát permetezni is kellene. De nagyon! De hát ki tudja, hogy megszárad e a permetszer mire jön az eső vagy sem. Ha túl meleg van megég a növény, ha esik az eső nem ért semmit a permetezés. Most légy okos kiskertész!
Jó nagy adag ruha vár mosásra, de sajna az időjárás ezzel is szopat. Kimosom, kiterítem és egy óra múlva szedhetem be mert jön a vihar felirattal borul az ég-aztán persze semmi.
Teljesen kiszámíthatatlan , hogy mondjuk a következő órában milyen idő várható, nem hogy a következő napon. Egyik reggelre olyan köd volt, hogy isten bizony azt hittem november van.
Ezek után tervezzen az ember munkát magának. Egy előnye azért van ennek is. A növényeim gyönyörűen fejlődnek.
Szombaton reggel voltam Baján a piacon és beszereztem pár kék csodát. Nagyon szeretem a harangvirágokat, de eddig valahogy nem jutottam addig, hogy szert tegyek pár csodára.
Most megtettem és nagyon örülök nekik. Istenien néznek ki a terasz melletti ágyásban, ahol csupa rózsaszín és lila virágok nőnek.

Hét végén volt nálunk a kicsi lányom ovis barátnője is. Még a kis csoportban barátkoztak össze és mivel nem egy iskolába jártak ősztől, gondoltam majd szépen elmúlik a barátság is. Hát nem így lett. Alig várta mindkettő lány, hogy szünet legyen. Már az első napon is együtt játszottak most pedig felváltva járnak egymáshoz.
Mikor itt voltak nálunk készítettem róluk pár fotót. Olyan jól eljátszottak, és annyira látszott rajtuk mennyire élvezik a másik társaságát, hogy elgondolkodtam: Már ilyen kicsi korban kialakulnak az egy életre szóló barátságok? Nekem ez nagyon furcsa, mert sem nekem sem a nagyobbik lányomnak nincsen kimondottan jó gyerekkori barátom. Voltak persze barátnőim és vannak most is, de nem olyan, amit úgy neveznek életre szóló jó barát. Persze náluk is alakulhat még a dolog, de remélem Ők megmaradnak egymásnak.
Nagyon aranyosak együtt. Készítettem nekik egy scrappet is és előhivattam. Holnap megy a lány a barátnőhöz játszani, és ez lesz a meglepi ajándék.

Ma: Hát ma nem viccelt az időjárás. Szabályosan leszakadt az ég! Erre felénk elég száraz az éghajlat, tehát örülünk minden kis esőnek, és az elmúlt napokban sokat örülhettünk, de a mai volta csúcs. És én az autóban vezettem éppen hazafele, mikor láttam hogy a falum előtt esőfüggöny van, de olyan hogy nem látom merre kellene mennem . Hatalmasakat villámlott, és egy házba bele is csapott. Én mondom itt valami nincs rendben. Teljesen megkergült az időjárás.

Nincsenek megjegyzések: