2009. április 27., hétfő

Ismét nem sikerült

Már egy ideje készülünk a lányokkal kirándulni. Nem csak egyszerű kirándulásról lenne szó, hanem geochacingről. Egy kedves ismerős blogjában olvastam erről a szabadidős tevékenységről és gondoltam ez nekünk nagyon jó lesz, mert így legalább a lányokat is rávehetem egy kis sétálásra és nem ülnek a hétvégén a számítógép előtt: Erről beszélek!
Ide szerettünk volna elsétálni és megtalálni a ládát, de múlt héten és a mostani hétvégén is megakadályozott minket az időjárás. Vasárnap szerettünk volna elsétálni, de olyan viharos erejű szél fújt, hogy nem mertem elindulni a lányokkal.
Ráadásul mindennek tetejébe, mind a kettő lánykám allergiás tüneteket produkál. A nagyobbik egész hétvégén nem volt hajlandó kijönni hosszabb időre a lakásból mert mindjárt égett a szeme, meg folyt az orra. A kicsi ugyan kint volt egész nap, de meg is lett az eredménye. Az allergiás reakciók teljes palettáját produkálta. Még köhögő rohamot is
kapott. Alig látott olyan tele volt az orra trutyival.....na nem is részletezem.
Meglepődtem az egészen, mert eddig csak én voltam allergiás, de csak a hársfára. Most viszont egyik napról a másikra még a lányok is.
Úgyhogy inkább úgy döntöttünk itthon maradunk. És ha már itthon vagyunk, ne vesszen kárba az idő megcsinált
uk emberrel a babaházat. Már életveszélyes volt, a frász kerülgetett mikor ott játszottak a gyerekek. Olyan jól sikerült az átalakítás- renoválás, hogy teljesen úgy néz most ki mint egy tengerparti bungalló.
Nikikém nagyon el volt keseredve a kirándulás meghiúsulása miatt, de mikor meglátta a bungallót, mindjárt jobb kedvre derült. Még a nag
yobbik lány is kidugta az orrát kb. fél órára.
Amint kész lett a kis kunyhó Niki birtokba is vette. Kisöprögette és berendezte. Már csak valamilyen ajtót kell rá szerelni, de szerintem ezt már ők is megoldják.
Gyanítom, hogy nyáron a nagy hőségben nem sokat fogom őket látni, mert nagyon jó lesz nekik a kis házban.

A kertemben már javában dúl a tavasz....sőtt már lassan el is múlik. Talá
ltam viszont egy nagyon érdekes tulipánt, ami rendkívül magyarosra vette a formát az idei szezonban.
Ő lenne az:
Rengeteg az új képem a kertről és felteszem a picasára őket. Ott meg lehet nézegetni, hogyan fest a kertem az idei szezon elején.
Mert ugye a lényeg még csak ezután jön!
A rózsák már bimbóznak......

Nincsenek megjegyzések: