2011. augusztus 1., hétfő

Új kezdet

Sziasztok!
Igen tudom, jó időre letűntem, de sajna mentségem nincs rá. Csu
pán a szokványos ,
nem értem rá, mert dolgoznom kellett.
Igazából annyi más elfoglaltságot találtam magamnak,
hogy szinte időm sem volt gondolni
a blogomra. Belátom csúnya dolog volt tőlem, hogy olvas
óimat ilyen módon cserbenhagytam...
Elnézést.
Közkívánatra folytatom:-)
Viszont a scrapet nem hagytam abba. A festés már nem f
ért bele az időmbe, de egy nagyon
új és izgalmas világba csöppentem amíg nem írogatta
m.
Hastáncolok.... fellépésekre járok. Bár a színp
ad világa nem ismeretlen számomra, mégis izgalmas
dolog táncolni mások előtt. Főként ezt a stílust.
Ebben a blogban mostantól nem csak scrappek, festmények, hanem fellépésekről fotók és
és videók is szerepelni fognak.
Persze ugyanúgy beszámolok majd a többi családi eseményről is.

Addig is :
Aki régebben olvasta már ezt a blogot tudhatja, hogy öcs
émnek fia született.
Feltett szándékom a kicsi Alexandernek fotóköny
vet készíteni és pár kép már el is készült.
Meg is mutatom ezeket.


Nincsenek megjegyzések: