2011. augusztus 4., csütörtök

Bara-bara

Sziasztok!
Nagyon sokszor gondolok arra milyen jó lenne, ha elj
uthatnék a világ különböző gyönyörű tájaira.
Viszont az nem mindig jut eszembe, hogy hazánkban is vannak csodás tájak. Azt pedig végképp nem jutott el a tudatomig, hogy nem kell messzire m
ennem egy élményekkel teli kirándulásért.
Csupán a szomszéd faluba.
Júliusban itt járt nálam Budapestről egy kedv
es barátnőm. Programot szerettem volna neki
szervezni, de sajnos az időjárás ( akkor) nagyon meleg volt, legszívesebben egy strandra vittem
volna el. Viszont az időnk is kevés volt, csupán más
fél napra jött. Így nem maradt más hátra
elvittem a szomszéd faluba, ahol egy Bara nevű tó van.- Nem jártam arra én sem mióta férjhez
mentem.-
Azt sétáltuk körül. Gyönyörű képek készültek, és nagyon jól éreztük magunkat.
Az egyik képből készítettem egy scrap-et is. Azért csak egyet, mert jelenleg ennyire futotta az
időmből.

Itt Anitával pózolunk az egyik stégen.

Itt pedig Bettikémmel pózoltunk egy útba eső napraforgótáblában.


Szarvast is láttunk ám:-)))))
Szóval rájöttünk, hogy nem kell Bora bora szigetére
vágyakoznunk, elég ha körülnézünk saját környeze-
tünkben és megtaláljuk a szépet.

És íme a kép, amit sikerült készíteni:
A képnek a Tükörkép nevet adtam, mert egyszer vízben tükröződünk, másodszor pedig a kicsi lányom tükröz engem. A hasonlóság tükröződik. Harmadszor pedig a képen tükrözést alkalmaztam.
Remélem tetszik.

Kiránduljatok sokat és nézzetek szét közvetlen környezetetekben is.

Timi


Nincsenek megjegyzések: