2011. augusztus 12., péntek

Képek






Sziasztok!
Ahogy ígértem megint itt vagyok és hoztam nektek pár megszerkesztett képet.
Néhányat csak tovább fejlesztettem, néhányat pedig csak mut
atóba készítettem.
Íme az eredmények:
Ezt a képet a netről szedtem le. Kiemeltem rajta a menyasszonyt, a többit pedig elszürkítettem, de nem túlságosan.Ez ugyanaz a kép, de itt a hátteret inkább elhomályosítottam és így ismét a menyasszony került a középpontba.
Ez a mi esküvői képünk, és úgy kellett beszkennelnem, tehát nem a legjobb minőség, de azért talán látszik mit műveltem vele. Kicsit megbarnítottam, majd egy fekete rétegmaszkot hozzáadva kivágtam a lényeges résznél és visszavettem az áttetszőségből.

A végére hagytam a legjobbat. Itt is mind a két képet a netről szedtem, ezúton is köszönet a csillagászoknak, akik ilyen gyönyörű képeket mutatnak
nekünk. Ez lett a kedvencem.

Ez a kép pedig ráadás. Biztosan emlékeztek, hogy az előző bejegyzésben megmutattam, Niki lányom retusált képét. Most ezt a képet fejlesztettem tovább, és illesztettem ebbe a környezetbe.
Remélem tetszenek a műveim.

Más:
Ígértem nektek hastáncot is. Mivel nálunk ma van Kakasfesztivál, és mi is fellépünk ebből az lakalomból megosztom veletek azt a linket, ahol meg tudjátok nézni az ajánló videónkat.
A videót Balog János készítette. Itt megnézheted.
Köszönöm a figyelmet.
Még jelentkezem ígérem!
Timi



Nincsenek megjegyzések: