2011. augusztus 10., szerda

Retus





Sziasztok!
Szeretnék nektek két új képet mutatni, amit jelentősen kiretusáltam.
Lenne még mit finomítani a képeken, de a változások már így is szembetűnőek.
Szóval erőteljesen próbálkozom.
Először Niki lányom szülinapi képét mutatom .
Előtte:

Ha kinagyítod a képet, látható, hogy
sokkal szebb lett az arca élénkebbek
a szemei. Lehet, hogy egy kicsit túl élénk is.









A következő kép jómagam retusálása. Mint normális nő én sem vagyok magammal soha
elégedett egyetlen fényképen sem. Ezért most választottam egy olyan képet, ahol igen
csúnyán festek. :
Persze lehetne még fokozni az élményt, de a hatás kedvéért ez is

megteszi. Itt is látható, hogy sokkal szebb az arcbőr, kevesebb a ránc és nincsenek a szemek alatt sötét karikák. Élénk a tekintet.
Szóval meg vagyok magammal elégedve. Lassan elkezdem a komplett
képek manipulálását, vagyis egy képen belül több javítást és effektet is felhasználok.
Nagy izgalommal látok neki a következő munkámnak. Remélem Ti is várjátok már:-)))
Szombaton meg is mutatom őket.
Sziasztok.
Timi

Nincsenek megjegyzések: