2010. április 15., csütörtök

Talán rendeződik

Még a múltkor festettem egy képet, de annyira magam alatt voltam, hogy nem is fényképeztem le.
Most megtettem és meg is mutatom . Már előre szólok, hogy nem rám vall ez a kép. Nagyon jól tükrözi az elmúlt hetekben rám boruló letargiát, és kilátástalanságot. Viszont, aki jól ismer, az tudja, nem szoktam ilyen témájú képeket festeni.

Nagyon borongós hangulatú lett a kép ugye?
Címnek valami ilyesmi kellene: Jövőkép.
Mikor festettem pont ezt éreztem . Ilyen lesz a jövőm.

De aztán!!!!!
Lett munkahelyem, utána pedig kaptam még jobb ajánlatot.
Ma meg a festéssel kapcsolatban kaptam egy hatalmas ajánlatot. Szinte már azt hiszem meg sem tudom valósítani. De megpróbálom. Most semmi konkrétat nem szeretnék elárulni, de ha pontosabbat tudok és biztos lesz a dolog, akkor ígérem megosztom minden látogatómmal.

Szóval lényeg a lényeg, már látom az alagút végét. Talán kilábalok ebből a búskomor hangulatból végre.

1 megjegyzés:

wwlf írta...

Lehet, hogy borongós, de ez is te vagy. Sőt ez megmutatja azt az énedet is, amit mások előtt nem szeretnél mutogatni. Nincs baj ezzel. A fájdalmat, rossz hangulatot is át kell élni, nem söpörheted a szőnyeg alá, mert akkor egy idő után bucka lesz belőle.
Nagyon jó kép. Egyik kedvencem lesz.