2010. április 17., szombat

Tartozás

Most figyeltem fel rá, hogy van pár scrap képem, amit nem mutattam még meg.
Most gyorsan felrakom ide.
Ez a kép lett a befutó a cewe múlt heti kihívásán.
Igaz, random sorsolás volt:-)))

Húgom és kereszfiam

Ezek a fotók az én kertemben készültek. Éppen egy nagy barátságot örökítettem meg:-)))


Még egy Viktor és még egy húsvétos kép.



A cewe e heti kihívása egy liftelés volt. Nem csináltam még ilyet soha, de mivel a sablon megtetszett, és a héten volt a születésnapom, megpróbáltam. Gondoltam készítek valami visszaemlékezést az elmúlt egy évemről.
Nehéz volt összeszedni a fotókat, hiszen annyi minden történt egy év alatt. Leérettségiztem, 15. házassági évfordulónk volt, első nagyszabású kiállításom is megvolt, ősszel jártam a fővárosban, és még nagyon-nagyon sok minden.... Viszont egy oldalba kellett ezt mind belesűríteni.
Ez lett a végeredmény:
Születésnapomra

Nincsenek megjegyzések: