2010. április 13., kedd

Muszáj volt!

Igaz utoljára azt írtam, hogy nem írok most egy darabig.
Hát most muszáj volt. A sok rossz dolog között végre ért valami pozitívum is, és ezt meg kell, hogy osszam másokkal is. Ne csak a rosszról értesüljetek:-)
Nyertem!
Igaz, nem nagy milliós tételeket, de a cewe múlt heti kihívásában nyertem. 10 dolláros vásárlási utalványt.
Nagyon megörültem neki. Nagyon magam alatt voltam, de ez egy kicsit felvidított.
Ezt vásároltam a nyereményből:

MFT armyman kit

Ez egy igazán fiús készlet, de az unokaöcséim születésnapjára fotókönyvet ígértem. Ahhoz viszont ez nagyon jó kis készlet lesz.
Majd jövök az oldalakkal.
Itt is szeretném megköszönni az utalványt, és jociandinak a hathatós segítséget a levásárlásban.
Mert mindig bűvészkedek valamit....:-)))))

1 megjegyzés:

Virág Éva írta...

Gratulálok! Alkossál belőle szépeket, és az biztos segít átlendülnöd a rossz hangulaton!