2009. szeptember 1., kedd

Utánpótlás

Itt az ősz. Már érzem a levegő hűvösségét reggelente, és bár meleg van nappal még, azért már nincs az az észbontó forróság. Nemsokára már reggelente ködfoltokba burkolódzik a táj és megsárgulnak a levelek. Nagyon szeretem ezt az időszakot, mivel ilyenkor lehet a legjobban kertészkedni. Nincs túl meleg, és nincs még hideg sem. A reggeli pára sejtelmes burokba vonja egyik másik növényt. Nagyon szép a kert ilyenkor. Imádok kint sétálni kora reggel és késő este.

Megtettem az intézkedéseket, a kertem jövőjét illetően.
Most van a téli időszak előtt a legkedvezőbb időszak a szaporításra. Mivel én már tavasszal is próbálkoztam puszpáng szaporítással, az ősz sem maradhat ki ebből. A tavaszi eredménye, 6db-ból 3 meggyökeresedett. Most tettem le még hármat, hátha azok is megindulnak a télen.
az utánpótlás

Levendulát is megpróbálok szaporítani. Ez az a fajta növény, amelyikből soha nem lehet elég a kertemben. Egyszerűen imádom az illatát.

levendulák

Az angyaltrombitám is nagyon ügyes volt, mert most még egyet virágzott.


Megtörtént az első almaszüret is a kertemben. Gyönyörű nagy almák termettek a kicsi fámon, amit nagyon dédelgettem. Megpróbáltam jó gazda lenni, bár rajtam kívülálló okok miatt ez nem mindig sikerült. Most viszont nagyon élveztem, hogy saját termést szedhettem.

nyújtózni is kell

Kértek kóstolót?

Nem sok alma termett, talán 8-10 db, de nagyon nagyok és örülök ennek a kicsinek is.
Legalább lesz egy darabig nassolni való. Finom savanykás, és jó lédús. Isteni!

Nincsenek megjegyzések: