2009. szeptember 17., csütörtök

Festettem

Készülök egy kiállításra, és ez okból most már nagyon fontos volt újra dolgozni egy kicsit.
Eddig internetes kutatómunkát végeztem "várvédőink tiszteletére" címmel készülő kiállításra. Nem hinném, hogy én leszek a főszereplő, de azért szeretnék nagyon jó képeket készíteni. Mivel nagy a felület amit az én munkáimmal kell megtölteni a fent megadott formában, hát úgy döntöttem nagy képeket festek.
Meg kell mondanom nem könnyű. Eddigi legnagyobb méret amit megfestettem egy 30x40-es festmény volt, és sokat dolgoztam vele. Most pedig 45x55-ös képeket készítettem. Mindjárt kettőt is. Kicsit szabadon értelmeztem a várvédőink tiszteletére címet, hiszen virágok és viharlámpa már akkor is volt ( remélem). Boroskancsó és szőlő pedig egészen biztosan.
Íme hát a két kép, amin tegnap egész nap dolgoztam:

A fényképezés miatt egy kicsit nyomoréknak hat a kép, de sajnos sehogy sem akart jó lenni a fényképen. Hiába ezek a festmények csak élőben mutatnak:-)

Eddigi legnagyobb képem 45x55- ös.

Várom a véleményeket, hogy kinek hogy tetszik.

Ma készítek még néhány képet, nem tudom mennyi fér majd bele az időmbe, és mennyi festékem lesz. Nagy képnél sok festék fogy, úgyhogy most rendelnem kell.

1 megjegyzés:

altalena írta...

gyönyörűek.... Wow!